Om Posthuset Horsens

af Karina Gadeberg Møller (CEO)

Ideen til at lave StreetFood i Horsens opstod, fordi min mand og jeg overtog bygningen fra PostNord i 2019, og fordi vi ofte havde besøgt street food markeder både i Danmark og i udlandet.

Ideen med at anvende bygningen til Street food var ikke klar fra starten. Den opstod, da vi indså, at Posthuset havde en lang historie som samlingssted, og at adressen på Lichtenbergsgade ligger i hjertet af Horsens. Bygningen og grunden har desuden store inde- og udearealer, der er oplagte som anvendelse til mad, forsamling og aktiviteter.

Vi har ingen erfaring med restaurationsbranchen, men værdsætter - som så mange andre - lækker, sund og alsidig mad. Derudover er bæredygtighed og nærhed - både geografisk og menneskeligt - en mærkesag for os. Vi fornemmer, at Horsens er klar. Dvs. at bringe Street Food til Horsens bidrager til madscenen i Horsens - en by, som i flere år har været som en magnet på tilflytning, forsamlingsglæde, sport og kultur.

Nogle gange er man bare heldig, at man får en mulighed som denne, og samtidig har det rigtige team bag sig til at gennemføre projektet og afvikle hverdagen.

Vi håber, at entusiasmen i huset, det gastronomiske niveau og udbud, samt de mange forskelligartede aktiviteter gør, at man som gæst mærker, at vi gør os umage.

Ledelsesteamet bag Posthuset Horsens 

Bryan Francisco
– Bryan Francisco
Gastronomisk Chef

Bryan er ansvarlig for det Gastronomiske niveau i hele huset. For Bryan er maden og atmosfæren på Posthuset vigtigst sideløbende med, at Posthuset imødekommer gæsternes ønsker og forventninger. Samtidig vægter Bryan altid at være i udvikling og følge tidens trends. Bryan har trods sin unge alder et imponerende CV - bl.a. med deltagelse på det Danske kokkelandshold, samt imponerende stillinger som Køkkenchef på Gran/Møhr i Horsens og gourmetrestauranten TreeTop i Vejle. Bryan er uddannet kok på Molskroen og hos Wassim Hallal på Frederikshøj, Michelin restauranten Frederikshøj i Aarhus. Bryan går ikke på kompromis med hensyn til kvalitet, æstetik og smag. Bryan evner at sætte barren højere, end du selv forventede muligt.

Jeppe Truelsen
– Jeppe Truelsen
Administration, økonomi & IT

Jeppe Truelsen er ansvarlig for administration, økonomi og IT. Jeppe er på det personlige plan en æstetik madentusiast og har igennem sit professionelle virke - via chefstillinger hos Best Seller og Rains - beskæftiget sig med indkøb og virksomhedsudvikling på forskellige niveauer. Jeppes funktion som controller og integrator samler huset – dvs. Jeppe bliver stadeholdernes økonomi-coach og husets visionære fyrtårn. Jeppe har en evne til at spotte og omsætte trends, som forventes at opnå lansigtet fodfæste.