Information

Posthuset Horsens stræber efter at være ”Eventhuset,” som virksomheder, eventbureauer og privatpersoner (der planlægger. større selskaber) foretrækker, når en vigtig begivenhed skal markeres på en mindeværdig, spændende og kreativ måde. Posthuset tilbyder udlejning af fleksible rammer på 1000m2 og egner sig bedst til grupper af 100-900 PAX.

Inventar og service er af god kvalitet og alt afregnes efter forbrug til rimelige priser:

  • Huset og lokalerne udlejes på dagsbasis (kl. 07-23:00)
  • Inventar, service mm. udlejes efter forbrug.
  • Drikkevarer indkøbes via Posthuset til butikspriser.

Kreativiteten kan slippes løs. og kunden planlægger selv og sørger selv for afviklingen. eller kunden entrerer direkte med eventbureau, kokke, tjenere mm. – uden fordyrende mellemled.

Posthuset kan henvise til dygtige leverandører.

1st floor

Her finder du information om lokalets inventar

1st Floor

1st Floor er det perfekte eventlokale til den næste store fest. Det store lokale på første sal egner sig til selskaber med op til 500 gæster. Lokalet kan opdeles i 3 mindre sektioner efter behov.

Dernæst byder 1st Floor på alt fra kaffemaskiner, fadølsanlæg, isbokse, køleskuffer og glasopvasker samt et vinrum med temperature zone division.
1st Floor er indrettet med et stort industrikøkken med køkkeninventar fra Bent Brandt, dette indebærer: to industriovne, induktionskogeplader, kipsteger, røremaskiner, industriopvaskemaskine industriblender, varmelamper, varme- og køleskab og sous vide vakuumpakker.

Postgården

Her finder du information om vores hyggelige postgård.

Postgården

Postgården er hyggeligt indrettet med borde, bænke, ståborde, parasoller, scene og orangeri. Postgården udmærker sig specielt godt om sommeren. 
Ved EM i 2021 havde vi med stor succes estimeret 2900 gæster til storskærmsarrangementer i gården.

Men når solen skinner er der altid hyggeligt i postgården.

Lyd og scener

Her finder du information om vores lydanlæg og vores scener.

Lyd & scener

Begge etager er udstyret med professionelle lydanlæg, hvor du kan afspille dine playlister fra telefon, tablet eller pc. Lydstyrken kan indstilles i forskellige zoner. Det er også muligt at leje vores PA anlæg, der er fleksibelt og f.eks. kan tilsluttes vores scener. Vi har tre mikrofoner til PA anlægget, men der kan også tilsluttes instrumenter til mixeren.

Scenen på 1st Floor er opsat med permanent lysanlæg. Du betaler kun for den forbrugte strøm og slutrengøringen.

Service

Her finder du information om leje af vores service.

Service

Vi har service til ethvert måltid!

Posthuset tilbyder udlejning af Service, bestik og glas af høj kvalitet. Alt service koster 3 kroner stykket at leje. Prisen er inkl. opvask, så vi sikrer at alt er rent til næste brug.

Ground Floor

Her finder du information om lokalets inventar

Ground floor

Ground Floor har byens længste bar, med 20 ølhaner,
6 færdigblandede cocktails på fad, diverse kølemøbler, isterningemaskine, opvaskemaskine og 10 mindre køkkener.

Derfor egner Ground Floor sig fortrinligt til teambuilding, kokkeskole mm.
Det giver også mening at benytte stueetagen til f.eks. break-out sessions, sprede store grupper lidt ud eller indtage frokosten til en konference her.

Leverandører

Her finder du information om vores skønne leverandører

Leverandører

Ved leje af lokale Posthusets lokaler skal man bestille drikkevarer gennem os.
Vi kan levere priser på vin og øl til butikspriser, for de respektive Drikkevarer.
Huset har leverandøraftaler med HJ Hansen vin og Royal Unibrew. Så bestilling med forudbetaling, leveres direkte til huset og sættes på køl med det samme, indtil det skal bruges.

I samarbejde med os eller med din festarrangør bestiller vi både vin og øl "on a needs" basis. Du skal bare finde frem til hvor meget du skal bruge.

Skærmudlejning

Her finder du information om leje af vores skærme og/eller projektor

Skærmudlejning

Til indendørsevents tilbyder vi leje af 70” LCD skærm og/eller projektor med lærred. Begge er på hjul og kan tilsluttes husets lydanlæg eller PA anlæg.

Værtsservice

Her finder du information om slutrengøring samt vicevært

Værtsservice

Viceværten vil være til rådighed i huset ifm. med både klargøring til og under selve arrangementet.
Det vil være husets repræsentant på dagen.

Efter arrangementet er der slutrengøring, hvor alt udlejet service bliver gjort op. Depositum leveres derefter tilbage.